Friday, September 14, 2007

Mercedes Benz F700

Mercedes Benz F 700. Το καινούργιο concept car της Mercedes, που δείχνει τις τάσεις και τα μελλοντικά σχέδια της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στον τομέα της άνεσης, της πολυτέλειας, των επιδόσεων αλλά και της μείωσης της κατανάλωσης και των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Παρουσιάστηκε φέτος στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη.

Πρόκειται για μια προχωρημένη εκδοχή ενός πολυτελούς αυτοκινήτου με επιδόσεις, άνεση αλλά και φιλικότητα προς το περιβάλλον. Σχεδιαστικά, δανείζεται στοιχεία από την CLS και το concept Ocean Drive. Συνδυάζει τις παραδοσιακές αξίες της Mercedes Benz, με νέα αισθητική και καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις, όπως το τεράστιο μεταξόνιο (συνολικό μήκος του αυτοκινήτου 5,17m), που εξασφαλίζει, πέραν του ικανοποιητικού, χώρο για τους επιβάτες, με σύστημα REVERSE seat που επιτρέπει στα καθίσματα να αλλάζουν τον προσανατολισμό τους.

Η F 700 είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με ανάρτηση PRE SCAN, που με τη χρήση δύο σαρωτών laser μπορεί να «διαβάζει» την κατάσταση του οδοστρώματος μπροστά από το αυτοκίνητο και σε πραγματικό χρόνο να ρυθμίζει ανάλογα την απόσβεση της ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενης ανάρτησης, προς όφελος της άνεσης και φυσικά όχι σε βάρος της ασφάλειας και των επιδόσεων. Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται ως «μαγικό χαλί».

Στον κινητήρα, παρουσιάζεται για πρώτη φορά το πρωτοποριακό σύστημα DIESOTTO. Συνδυάζει την απόδοση και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων των βενζινοκινητήρων με τη χαμηλή κατανάλωση των diesel. Δεν πρόκειται για απλή μεταφορά τεχνολογίας από το ένα είδος στο άλλο, αλλά για συγχώνευση δύο τελείως διαφορετικών κόσμων. Ο τετρακύλινδρος των 1,8 λίτρων επιτυγχάνει εκπομπές CO² μόλις 127 γραμμάρια/χιλιόμετρο και κατανάλωση 5,3 λίτρων βενζίνης/100 km, τιμές εξαιρετικά χαμηλές για αυτοκίνητο της κλάσης του.

Η κατασκευή ενός concept car, αποτελεί άσκηση για την ίδια την αυτοκινητοβιομηχανία, για να «μετρήσει» τις δυνάμεις της, πεδίο δοκιμών νέων τεχνολογιών και ιδεών, που σε λίγα χρόνια θα είναι αυτονόητες (όπως π.χ. το ABS σήμερα), αλλά και μια σφυγμομέτρηση από τις αντιδράσεις που αποσπά.

2 comments:

Le Panao said...

Είσαι βρωμοκαπίταλος και γκατζετάκιας μέχρι αηδίας, αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι όντως καλό καθώς οι εκπομπές ρύπων του πληρούν ήδη τα όρια που η Ε.Ε. θΑ βάλει το 2011...

Υ.Γ.: Στο εσωτερικό του προβλέπεται και mini-golf;

Bl said...

Δηλαδή, το μόνο καλό που έχει το αυτοκίνητο είναι οι χαμηλές εκπομπές ρύπων; Τα νέα συστήματα ασφαλείας που δοκιμάζει; Και οι ζώνες ασφαλείας κάπως έτσι ξεκίνησαν. Η εντελώς νέα τεχνολογία στον κινητήρα, που συνδυάζει ότι καλό έχει ο βενζινοκινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας με πολλαπλά οφέλη, μεταξύ των οποίων και για το περιβάλλον; Και ένα σωρό άλλες λεπτομέρειες που δεν τις φανταζόμαστε και που θα είναι αυτονόητες στο μέλλον.

Εξάλλου, κυκλοφορούν ήδη αυτοκίνητα παραγωγής, που πληρούν τέτοια, μελλοντικά όρια της Ε.Ε.

Υ.Γ.: Το mini golf είναι πλέον μπανάλ... στα εξτρά θα έχει γήπεδο badminton που είναι και της μόδας.