Saturday, September 15, 2007

Αντιπολιτικά #458334

Δεν μας έφτανε, που τους τρώμε στην "μάπα", εδώ και 1 μήνα. Δεν μας έφταναν τα ψέματα και οι αοριστολογίες που όλοι μαζί, χωρίς εξαίρεση, λένε. Δεν μας φτάνει που θα "κυβερνάνε" (το "κυβερνάνε" αντί του "τρώνε, κλέβουν, υποκρίνονται...") για 4 χρόνια. Τώρα στέλνουν καθημερινά SMS, για να μας ενημερώσουν ότι τους "χρειαζόμαστε" και ότι "δικαιούνται" την ψήφο μας.

"Δικαιούμαι ένα καλύτερο μέλλον" λέει. Και που ξέρεις εσύ ρε ηλίθιε τι δικαιούμαι εγώ και τι όχι! Και που ξέρεις πώς, θέλω εγώ να καλυτερέψω το μέλλον μου! Εσένα περίμενα να με σώσεις; Το SMS σου, που με ενοχλεί καθημερινά και στις χειρότερες ώρες, περίμενα; Μην σώσεις και βγεις ποτέ! Φαίνεται ότι δεν έχεις ούτε την ελάχιστη απαιτούμενη ευφυΐα, για να "δικαιούσαι" την ψήφο μου.

Επιπλέον, το μήνυμα δεν στέλνεται από κινητό, αλλά με άλλο τρόπο που δεν σου επιτρέπει να απαντήσεις όπως θες και σε αυτόν που πρέπει να τα ακούσει, και έτσι κάθεσαι και τα γράφεις σε ένα blog, μήπως και βρεις λίγη συμπαράσταση...

4 comments:

Kostis_dds said...

Πωπω... εσύ πραγματικά τα πήρες... μπράβο ρε Bl... άντε τώρα να δούμε τον αγώνα και φέρε και καμιά μπύρα... σε πληροφορώ ότι οι προεκλογικές καμπάνιες των κομμάτων έληξαν χτες και δεν θα σε ξαναενοχλήσει κανείς...

Bl said...

Που λες kostis δεν ξέρω αν οι προεκλογικές καμπάνιες έληξαν, αλλά εμένα σήμερα, παραμονή των εκλογών μου ήρθαν 3 SMS, γαμώ το σύνταγμα μου, γαμώ!!!

tito anarchitect said...

δεν ξέρω αν είδατε αφίσα Καρατζαφέρη; ποζάρει με βλέμμα 20 VALENTINO και 1000 δον ζουαν ενώ μπροστά φιγουράρει το χέρι του με ένα ΓΑΝΤΙ ΤΟΥ ΜΠΟΞ πάνω σε φόντο ούτε ροζ (όπως το πουκάμισο του... πως τον είπαμε αυτόν που κάνει τον νομάρχη εδώ;)ουτέ μπλε ουτέ ενά μπεζάκι δεν είχε... αλλά τι; το χέρι με το γάντι φόνταρε πανω σε ένα παχύδερμο με γραβάτα (το σώμα του εν λόγω...) και εγραφε με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ... ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ... επρεπe΄να τον ψηφίσεις bl (το'κανες; πες μου... το 'κανες;)ητάν η μόνη σου ελπίδα να γλυτώσεις από το κατεστημένο των SMS

Le Panao said...

Bl γιατί δεν λες και το όνομα αυτού που σου έστειλε (όπως και σε εμένα) το sms; Παναγιώτης Κοκκόρης λέγεται ο άχρηστος που νομίζει ότι ξέρει τί δικαιούσαι. Αλλά δυστυχώς δεν φρόντισε να μάθει ούτε καν το ότι δεν ψηφίζουμε στη Θεσσαλονίκη...