Tuesday, September 25, 2007

ΝΑ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΣΟΥΜΕ!!!!!

Εχω την τίμη και το θράσος να σας ανακοινώσω ότι... αυτό το αδιάφορο βράδυ (κατ' εμέ) που βρίσκομαι σε ένα net cafe μαζί με άλλους εν χριστώ... εν ρετσίνα, εν ουζώ, εν ουίσκι κ.τ λ. αδέλφους... που είναι αφοσιωμένοι στα WARCRAFT, COUNTER και άλλα παιχνίδια που μου διαφεύγουν τα ονομάτα τους... "ΓΙΟΡΤΑΖΩ, ΓΙΟΡΤΑΖΩ!!!! Μ' ΑΚΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ????".... ΟΟΟΟΟΟΟΟΧΙ!... ΧΕΣΤΗΚΑ! Όσοι με ακούσαν μ' άκουσαν... μόλις εδιάβασα την 100 ανάρτηση (χρυσαφί δεν είχα ρε παιδιά) του αγάπητου συνάδελφου, συνδαιτημόνα και συν... συν...συν... υμετέρου ημών (έλα μωρέ που κολλάς τώρα...)... του γίγαντα... του λυσσαλέου... του διαολεμένου...Le Panaoooooo! Εγώ φυσικά είμαι η 101... και εγραψα που είχα καιρό... ελπίζω να μη χάλασα κάτι... αλλά ξέρετε πως είμαι αγοράκι γεμάτο εκπλήξεις! Εντάξει έψαχνα και λόγους να γιορτάσω... ειχα πιει και ένα ουζο και με θέρισε... τελείωσα και μία εργασία... είδα και μια όμορφη... μετόπη... Ε, κάποιος έπρεπε να το πει αφού θα το περνάγατε στο ντούκου... έλα τώρα που ντρέπεσαι... μη κρυφογελάς εσύ σε βλέπω... οκ! αυτο ήταν παραλληρώ! τι χαρά ηταν αυτή σήμερα... πάντα τέτοια!!!! Ε... και τίποτα άλλο αν ερχόταν δε θα ταν άσχημα... μη σου πω καλύτερα. Αυτάααααα... τι άλλα νέα ρε παιδιά;

2 comments:

Le Panao said...

Πράγματι έψαχνες αφορμή για να γιορτάσεις, γιατί ξέχασες να δεις ότι η δικιά μου ήταν η 94η ανάρτηση και όχι η εκατοστή... Άντε στην υγειά μας!

tito anarchitect said...

ρε το έλεγξα πάλι... 101 αναρτήσεις βγάζει είστέ σίγουροι;