Thursday, October 11, 2007

That's not all Folks

Τελείωσε λοιπόν αυτή η άτιμη η εξεταστική και την Κυριακή που μας πέρασε είπα να καθίσω στον καναπέ μου και να αρααααααάξω μπροστά στην τηλεόραση για να πιω ένα γκαηφέ. Επειδή τα περισσότερα κανάλια έδειχναν ως συνήθως βλακείες εκείνη την ώρα, προτίμησα κι εγώ να δω κινούμενα σχέδια (Ναι το παραδέχομαι είμαι 23 χρόνων μαντράχαλος. Γιατί εσείς δηλαδή δεν το ‘χετε κάνει ποτέ αυτό???!!). Έπεσα πάνω σε κάτι που έμοιαζε με τα παλιά Looney Tunes αλλά ήταν ντυμένα υπερήρωες και είχαν λέει και υπερφυσικές ικανότητες! Κουφάθηκα! Άκου να δεις τους άσεμνους! Τους βέβηλους! Άκου τι δείχνουνε στα παιδάκια…!

(Και θα αρχίσω με κάποιες κλασικές ψευτορομαντικές ατάκες:) ΡΕ! Εμείς όταν βλέπαμε κινούμενα σχέδια στην εποχή μου (σιγά παππού!), υπήρχαν τα πραγματικά
Looney Tunes που χαιρόσουν να τα βλέπεις και που το χιούμορ τους ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ τσακίζει κοκάλα! ΟΧΙ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΠΟΥ ΕΚΤΟΞΕΥΟΥΝ ΛΕΪΖΕΡ! Βλέπαμε τα θρυλικά Μίκυ Μάους. Βλέπαμε Transformers. ΟΧΙ ΕΚΕΙΝΑ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, τα παλιά! Βλέπαμε Καπαμαρού ΡΕ! Σκούμπυ Ντου. ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, εκείνο με τους μεγάλους! ΤΩΡΑ ΤΙ ΣΚ…ΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, Pikachu???

Θέλω να ελπίζω ότι το παραπάνω παραλήρημα δεν είναι και τόσο… παραλήρημα και ότι εκφράζει πολλούς άλλους ανθρώπους των ηλικιών 23 - 26+ που πρόλαβαν αυτά στα οποία αναφέρομαι. Πέρα από το ότι σήμερα είναι ολοφάνερη η επανακυκλοφορία παλαιών δοκιμασμένων και επιτυχημένων συνταγών με ένα μικρό λίφτινγκ, νομίζω ότι οι παραπάνω διαχρονικές κινούμενες αξίες ήταν πολύ πιο εκφραστικές, ζωντανές, άμεσες και πάνω από όλα ΚΙΝΟΥΜΕΝΕΣ από οποιοδήποτε σημερινό καρτούν έχει τύχει να δω. Εντάξει εξαιρούνται ίσως αυτά της Disney (ή της Disneφ όπως έλεγα μικρός μην καταλαβαίνοντας εκείνο το άτιμο το καλλιτεχνικό το y), αλλά νοιώθω ότι αυτή η ζωντάνια που τελικά μου έμεινε εμένα… ολοζώντανη τόσα χρόνια, σήμερα δίνει τη θέση της σε... … … τι? Όσοι διαφωνείτε μαζί μου (ανεξαρτήτως ηλικίας) σας παρακαλώ εξηγήστε μου τους λόγους γιατί ομολογώ πως δεν τους καταλαβαίνω τελευταία αυτούς τους Γιαπωνέζους!

9 comments:

Kostis_dds said...

τα χελωνονιντζάκια ξέχασες...

Bl said...

Βάλε και τους Thundercats! Νομίζω οτι πρέπει να τα θυμηθούμε όλα και να κάνουμε μια δημοσκόπηση για το καλύτερο.

Kostis_dds said...

Ναι ναι... Candy candy, Μαγια η Μέλισσα, Μικρό μου Πόνυ, GIjoe, Rambo...

Le Panao said...

Βγάλτε μια ψηφοφορία ρε, τι κάθεστε? Βάλτε ίδιο αριθμό "παλιών" και "νέων" κινουμένων σχεδίων. Να ψηφίσει ο λαός μας και να βγάλουμε αθροιστικά αποτελέσματα. Είναι και άλλα που δεν έλαβα υπόψην: Captain Harloc, Lensman, Silver Rider, Thundercats, Roboteck! Και άλλα 100 να αναφέρω αν θέλετε...

Le Panao said...

Kostis_dds και γιατί δηλαδή, σήμερα δεν υπάρχουν οι αντίστοιχοι GIjoe και Rambo? Εγώ την ατμόσφαιρα και την τεχνοτροπία κυρίως συνέκρινα.

Kostis_dds said...

Nai vre...

Sophia said...

well, απλα οι γιαπωνέζοι ανακάλυψαν οτι μπορεις να κανεις την ιδια δουλεια με τα μισα καρε (ή τελως παντων να χάσεις λιγότερα από όσα κερδίζεις)

παντως και οι θαντερκατς γιαπωνέζικης τεχνοτροπίας ήταν -κι εχω την εντύπωση πως συμμετείχαν πολλοι γιαπωνέζοι στην παραγωγή τους- Και δεν το συζητώ για καντι-καντι (100% ανιμε "για κορίτσια") ουτε για καμπαμαρου (επισης ανιμε, και απο τις φτηνικάρικες παραγωγές...ευτυχως ειχαμε και γαμω τις μεταγλωττίσεις εδω και το σωσαμε! λολ!

αρα τελικά μαλλον δε φταίει η ατμόσφαιρα, αλλα που ημαστε μικροι!

Μετα απο 20 χρονια σε καποιο μπλογκ θα δειτε ενα αντιστοιχο ποστ και για τα ποκεμον!

πικα-πικα-πικατσουουουου! :)

Le Panao said...

Ε τότε γιατί τώρα που βλέπω δείγματα και των δύο "εποχών" εξακολουθώ να εμμένω στην πρώτη? Λόγω προκατάληψης πιθανόν? Ο Καπαμαρού παρόλο το ότι ήταν άνιμε ήταν και γ...μώ τα κινούμενα. Πολλές φορές κατά τα τελευταία 5 φοιτητικά μου χρόνια έχει τύχει να βρεθώ σε προβολή Καπαμαρού στο Α.Π.Θ. Δεν κατακρίνω την τεχνοτροπία των Άνιμε στο σύνολό της, ασφαλώς έχει δώσει και καλά δείγματα. Αλλά ο καημένος ο Καπαμαρού ήταν 1 "γιαπωνέζικο" κινούμενο όταν ήμουν εγώ παιδί και ακόμη "βλέπεται". Τώρα τα "γιαπωνέζικα" που παίζονται στην Ελλάδα είναι 20 και δεν νομίζω ότι αντέχω κάποιο απ' αυτά.

Sophia said...

"αρα τελικά μαλλον δε φταίει η ατμόσφαιρα, αλλα που ημαστε μικροι!"

υποθέτω δηλαδή...

εμενα παντως η sakura μαρέσει! :Ρ